+38 050 335-47-50
+38 067 536-42-14
Замовити дзвінок
Читайте про:
виставки, нову продукцію, новини і події на підприємстві «Артмаш»

Найбільший гранулятор тирси [37 кВт]

#

Клієнти неодноразово просили нас зробити гранулятор тирси збільшеної потужності, але на виконання прохання фахівцям «Артмаш» довелося витратити майже 2 роки.

За цей період базова конструкція перенесла десятки великих і дрібних змін, щоб врешті-решт користувачі отримали продуктивне, надійне і зручне в обслуговуванні обладнання.

Завдяки перевіркам в реальних виробничих умовах, ми змогли усунути всі недоліки, які проявляються при довготривалій експлуатації гранулятора без зупинок.

Відмінності в будові гранулятора тирси 37 кВт

В першу чергу привертає увагу редуктор. Він реалізований у вигляді гіпоїдної передачі з притертими зубом, великим передавальним числом і великим крутним моментом.

Редуктор гранулятора 37 кВт

Особливості:

  • роликово-конічні підшипники з мінімальним діаметром внутрішньої обойми. Традиційно використовуємо перевірену продукцію ZKL. Такий вибір підшипників допоміг повністю усунути осьові та радіальні люфти;
  • модуль зуба на гіпоїдній передачі - 10. Даний розмір залишає великий запас міцності деталі на вигин. Це значно збільшує термін служби редуктора;
  • редуктор забезпечений масляною системою змащування та охолодження, яка працює на продовження терміну служби рухомих вузлів і підшипників, а також головної пари редуктора;
  • підшипник з бочкоподібними роликами й латунним сепаратором для надвеликих осьових навантажень. Підшипники цього типу показали свою ефективність в зниженні основних навантажень на гранулятор, коли ми використовували їх в моделях на 22 кВт. Для гранулятора на 37 кВт підібрали більший і потужніший варіант.

Ролики гранулятора тирси 37 кВт

Ще одна важлива відмінність - чотирьохроликовий механізм (зазвичай використовуємо тільки одну пару). Ролики знаходяться на різній відстані від центрального вала. Два з них зміщені до зовнішнього периметра матриці, тому прочавлюють сировину тільки через половину отворів. Таким чином навантаження розподіляється рівномірно і всі деталі рухомих вузлів служать довше.

Підшипники роликів захищені виточеними лабіринтами й каучуковими манжетами, тому сировина не забивається всередину. Це спрощує технічне обслуговування обладнання.

Захист гранулятора тирси 37 кВт

Продукція «Артмаш» завжди забезпечується кількома рівнями захисту. В цьому випадку для запобігання механічних перевантажень використана наша фірмова муфта зчеплення з невеликими доробками. Вона починає пробуксовувати, коли номінальний струм двигуна підіймається всього на 20%. Це повністю гарантує, що камені або болти, які випадково  потрапили в бункер, не приведуть до поломки обладнання.

Муфта гранулятора тирси 37 кВт

Окрім механічного передбачений і електричний захист: плавний пуск двигуна і блок УБЗ 301 в шафі керування.

Він блокує пуск двигуна або зупиняє мотор в таких випадках:

  • погана напруга (перекос фазних напруг, стрибки напруги, порушення чергування фаз та ін.);
  • пошкодження всередині двигуна, порушення ізоляції;
  • пошкодження кабелю, що підводить напругу до обладнання;
  • неприпустимо низький рівень ізоляції на корпус;
  • замикання на «землю» обмотки статора під час роботи.

Через місяць після того як виріб з'вився в каталозі, вже три гранулятори на 37 кВт отримані клієнтами й працюють на території України, а також за її межами. Тестові показники продуктивності повністю підтвердилися, власники задоволені роботою обладнання.

А що ви думаєте про новий грануляторі «Артмаш» на 37 кВт? Розкажіть про це в нашій групі в Фейсбук.

ІНШІ НОВИНИ
#
Каталог продукції «Артмаш» поповнився новою категорією продуктів - ваговими промисловими дозаторами. На даний момент ми виготовляємо напівавтоматичні одноканальні пристрої, які оптимально відповідають потребам наших клієнтів. Промислові дозатори «Артмаш» в першу чергу призначені для полегшення фасування кормових гранул і паливних пелет. Вони тепер входять в повну комплектацію ліній гранулювання, незалежно від типу вихідної сировини.
#
Розповідаємо про унікальність нової роторно-молоткової дробарки, розробленої конструкторами заводу «Артмаш». Цей подрібнювач працює одночасно молотками та ножами
#
Нещодавно каталог заводу «Артмаш» поповнився вже третьою моделлю гранулятора з мотором на 7,5 кВт. Раніше ми пропонували тільки пелетні і кормові версії, тепер випускаємо і універсальну – для всіх видів сировини.
#
Гранулятор тирси на 37 кВт – найбільша та продуктивніша модель від «Артмаш». Розповідаємо про технічні нюанси й захисні системи.
#
Тепер обладнання ТОВ «Артмаш» можна купити в кредит під 0% в місяць на термін до 36 місяців. Відвідування банку і довідка про доходи не потрібні
#
Клієнти неодноразово запитували нас про невеликий гранулятор, здатний переробляти тирсу. Конструктори «Артмаш» врахували ваші побажання і розробили гранулятор тирси на 7,5 кВт
#
Завод «Артмаш» презентує нове обладнання – комплекс для приготування комбікормів всім видам домашніх тварин. Він виконує операції з подрібнення, змішування і дозованої подачі. Виріб можна доповнити гранулятором і / або охолоджувальної колонкою ...
#
Новий шнек точного завантаження з бункером на 1,3 м куб. розроблений за запитами клієнтів, яким не вистачає бункерів стандартного об`єму. Зміна конструкції бункера дозволила зробити його більш містким і продуктивним, але при цьому обладнання не втратило можливості тонкого регулювання подачі.
#
Виготовлення дров в промислових масштабах вимагає автоматизації всіх етапів виробництва. Розколювання колод полегшують наші рейкові дроворуби, але процедура завантаження готових дров на вантажівку - теж трудомісткий і тривалий процес. Тому в каталозі Артмаш з'явився новий товар - конвеєр для дров. Транспортер тепер можна купити окремо або замовити в складі дровокольного лінії. Конвеєр підходить для навантаження дров в машини малого і середнього тоннажу.
#
Ми завжди прислухаємося до прохань і побажань наших клієнтів з приводу ефективності та економічної роботи обладнання для виробництва гранульованого корму. Тому, сьогодні хочемо розповісти про нову модель гранулятора, яка працює не від електрики, а на бензиновому двигуні.