exit
Дякуємо за інтерес до співпраці! Менеджер розгляне Вашу заявку і зв'яжемося з Вами найближчим часом.
+38 050 335-47-50
+38 067 536-42-14
Замовити дзвінок
Гарантії
та зобов'язання, післягарантійне обслуговування обладнання ТОВ «Артмаш»
ГАРАНТІЇ

ТОВ «Артмаш» надає гарантію терміном 1 рік на все своє обладнання, куплене в повній комплектації: гранулятори пелет і кормів, подрібнювачі соломи і зерна, змішувачі кормів, шнеки точного завантаження, охолоджувачі гранул. Гарантія на рейкові дроворуби – 2 роки.

У разі пошкодження, втрати або зносу деталі, ви можете замовити нову, як по гарантії, так і в форматі післягарантійного обслуговування.

Гарантійний період починається з моменту отримання покупки на заводі або в офісі транспортної компанії. Гарантія не поширюється на витратні матеріали, які зношуються в процесі звичайного використання: рейки і шестерні дровокола, матриця і ролики гранулятора.

Виявите очевидний і переконливий заводський брак – безкоштовно відправимо нову деталь. Якщо причиною поломки з однаковою ймовірністю може бути неправильне використання, такий випадок не вважається гарантійним.

Вузол зносився занадто швидко, а ви діяли в суворій відповідності з паспортом виробу – телефонуйте, і ми разом розберемося в ситуації.

На практиці процедура по заміні бракованої деталі відбувається наступним чином:

  Необхідно зв'язатися з нашим менеджером по телефону і розповісти про проблему.
     
>   Вас попросять надіслати фото або відео матеріали, які підтверджують несправність.
     
  Менеджер разом з фахівцем визначать причину поломки. У разі, якщо по відео/фото дізнатися її неможливо, покупець надсилає або ж сам привозить пошкоджену деталь.

Якщо ж після визначення причини поломки з'ясовується, що це заводський брак – при дійсній гарантії ми безкоштовно замінимо деталь на нову. Якщо причиною стало неправильне використання (режими й умови роботи не відповідали зазначеним у паспорті обладнання) – проконсультуємо вас по правилах підключення та експлуатації та зробимо нову деталь за гроші покупця.

Менеджер, отримавши текстове повідомлення від покупця щодо проблеми, відреагує на заявку протягом 24 годин (крім вихідних та національних свят). Якщо ж клієнт зв'язується з компанією по телефону – в той же день визначаємо, чи потрібно відправляти нам зламаний вузол.

Приступити до огляду поломки, фахівці зможуть відразу після отримання (залежить від часу, який буде витрачено на доставку посилки транспортною компанією). Період виготовлення деталі на заміну або ремонту самого обладнання становить до 7-10 днів, це залежить від завантаженості виробництва. Якщо нова деталь є на складі, відправляємо заміну на наступний день.

Гарантія не поширюється на обладнання в наступних випадках:

  Якщо поломка виникла через недотримання інструкції по експлуатації.
     
  При самостійному ремонті або заміні деталей на аналоги від інших виробників.
     
  При перевантаженні та недбалому поводженні з технікою, ігноруванні правил, які описані в паспорті обладнання.

Також гарантія не діє в разі поломки обладнання через дію природних явищ і експлуатації установки в неналежних умовах.

Післягарантійне обслуговування

У ТОВ «Артмаш» клієнти можуть замовити витратні матеріали/комплектуючі на придбане обладнання (матриці, ролики грануляторов, сітки на подрібнювачі, шестерні і рейки дровоколів), а також всі види запчастин (електрика, підшипники тощо) навіть якщо з моменту покупки минуло більше 1 року.

Якщо придбана модель перестала випускатися, за запитом клієнта все одно виготовляються потрібні деталі і витратні матеріали.

Підприємство ТОВ «Артмаш» на ринку з 2005 року. За цей час зауваження клієнтів допомогли нам вдосконалити кожну одиницю обладнання, а також запустити у виробництво нові моделі.

Ми завжди відкриті до діалогу і надаємо різноманітну допомогу до і після покупки будь-якої нашої установки.